Saturday, January 8, 2011

Resan bokad

Yes! Årets resa är bokad och ned räkningen har nu börjat...

42 dagar kvar. Sedan smäller det.

V frågar varje dag hur många dagar det är kvar och jag undrar om det var smart att berätta det så pass tidigt. Man kanske skulle hållit det hemligt några veckor till :-)

20 Februari drar vi och kommer hem dagen efter min födelsedag den 26:e Mars.

Vi avslutar i New York två dagar och jag tänker fira min födelsedag med en riktigt svulstig "All-you-can-eat" Amerikansk frukost!

Någon som behöver några nyttiga alternativt onyttiga elektronik inköp gjorda? Skicka mig en lista så får vi se hur mycket plats det finns i resväskorna.

Over and out

F

3 comments:

  1. Bästa F & L.

    Jag och W gläds åt att Ni skall resa till Maui.
    Som jag förstår gäller detta även barnen, trots tuff flygresa! Ingen rädder här ...

    Skönt att få töa upp alla frusna kroppar, - eller hur?

    Även vi ser fram emot resan mot USA, Florida. Även om jag oxå gärna besökt Maui detta år!!!

    Men vi får väl mötas på bloggen, -eller hur?

    Vi rääknar dagarna till den 17 februari och kommer hem igen ... massor med dagar senare ... den 18 mars.

    Förhoppningsvis ses vi på Din födelsedag?

    Kramar från Malmö, B + W.

    ReplyDelete
  2. Hej F.
    Mysigt att se att Du återtagit kontakt med Din Blogg, inte heller mindre mysigt att läsa början på det nya äventyret!
    Återbesök på Maui....

    Barnen börjar ju bli riktiga globerotters och har redan kommit så långt i sin utveckling att de kan återknyta till sina minnen därifrån!

    Med Din blogg ... och min, -kan vi återta möjligheten att få uppleva varandras miljöer händelser och tankar ...

    W & Jag reser ju till Florida den 17 februari och återvänder igen till Sverige den 17 mars.
    Det skall bli underbart att få töa upp våra frusna kroppar under Floridas sol!

    Även jag har tanken.. och inlett början... på min blogg "Dagboksförd resa ..."

    Flyget är bokat och betalt, vi åker med delta.
    Hotell för de första fem nätterna i Fort Lauderdale, ett mysigt Hilton-hotell, där vi bodde 2008. Nu pågår letandet efter hyrbil, en Cadillac, RX nånting...

    Tja, nu inväntas semin mellan Sverige-Frankrike därefter en lyxmåltid hos "les sommeliers" hos Marie-Louise & Mats i kväll.

    Ha det!
    Kramar till Er alla från Mor-San, farmor B!

    ReplyDelete
  3. Ser fram emot att följa bloggen!
    Hörs!

    ReplyDelete